Vara

Hey!!

Ce faceti? Eu mă pregătesc de vara. Abia astept aceasta perioada pentru in primul rând este ziua mea de naștere in iulie si in al doilea rând, vine vacantaaaa!!! Partea proasta este ca am foarte multe examene pana la 1 iulie, dar sunt sigura ca totul va fi okay. In rest… Parintii au zis ca vor sa facă o scurta iesire din tara, undeva pe la sfârșitul lui iulie,dar sa vedem..acum depinde. Voi ce planuri aveti pentru vara? Daca aveti de dat Bacul sau Evaluarea Naţională, bafta tuturor!!!

Ah, încă o chestie…Maine începe bookfest din Bucuresti si chiar nu stiu ce sa îmi cumpăr. Aveti ceva sugestii? Tin sa mentionez ca sunt mare fana a cărților de la editura Leda, Trei si Litera.

-Flavia

 

 

Lasă un răspuns

