I am back :)

O doamne!!! Nici nu stiu de cand nu am mai postat ceva pe blog si regret acest lucru,dar m-am intors. In ultimele doua saptamani am fost super ocupata, prinse intre examene si teste si stiti si voi cum este…dar in aceste zile mi s-a intamplat cateva chestii chiar super. In primul rand, am fost impreuna cu tatal meu la noaptea muzeelor si pot sa spun ca am fost uimita de ce am vazut. Am fost la Muzeul de Istorie, Muzeul de Arta si cel al Taranului din Bucuresti. Am trait clipe minunate si chiar mi-a placut tot ce am vazut, Un alt lucru care mi s-a intamplat a fost ca o autoare pe care o respect din tot sufletul mi-a raspuns la email, aceasta fiind Federica Bosco. Nu este foarte cunoscuta la noi in tara, dar scrie minunat si cartile ei le gasiti la editura All. De citit, spre rusinea mea nu am mai citit deoarece timpul meu liber este foarte limitat. Sper ca ati avut niste zile minunate:) 

Poze: 

                                        Imagine                                                                         Imagine   Imagine   Imagine

Lasă un răspuns

