Recenzie: Chimie Perfecta

Chimie perfecta este o serie pe care am terminat-o acum ceva vreme si pot sa spun ca este una dintre cele mai bune serii pe care am citit-o vreodata! Nu numai ca are o actiune buna, dar si stilul latino-american ma uimeste (mai ales ca eu imi doresc sa merg foarte mult in Mexic.) . 

Bun, povestea incepe cand autoarea ne explica situatia unui oras. Acesta este impartit in doua. Partea de nord este cea a bogatilor, iar cea de sud este cea a saracilor. In partea de jos 98% din locuitori erau mexicani. Si asa incepe prima carte, cand apare in peisaj Brittany, o fata tare bogata, capitana majoretelor, iubitul ei fiind capitanul echipei de football, stiti voi tipic relatiei „perfecte”. Surpinzator ca de fiecare data am crezut ca va fi cea mai enervanta persoana din lume, dar s-a dovedit sa nu fie asa. Este chiar foarte draguta si pot sa zic ca e corecta cu ceilalti din jur. Intre timp, ni se prezinta un alt personaj pe nume Alex, cel mai mare dintre fratii Fuentes, uramtorul fiind Carlos si dupa Luis, care locuia in zona de sud a orasului, fiind de origini mexicane. Acesta locuieste intr-un apartament impreuna cu cei doi frati ai lui si cu mama lui, tatal sau fiind impuscat atunci cand avea el doar 6 ani. Alex este genul de bad boy, el facand parte si dintr-un gang pe nume Latino Blood. Acesta chiar daca pare sa nu-i pese de nimic, ar face orice pentru familia lui, el fiiind si un baiat exceptional la invatatura, mai ales la chimie. 

Actiunea cartii incepe cand, Alex si Brittany sunt pusi la ora de chimie ca parteneri. Acest lucru pentru ea era oribil, deoarece reputatia ei mereu trebuia sa fie pastrata, Alex ca orice baiat , incepuse sa se dea la ea, dar stiti voi, fara sa vrea ceva serios. Intr-o zi Alex facuse un pariu cu un prieten de a lui, care sa zicem ca avea legatura cu Brittany.

Ei bine, normal ca Brittany si Alex incep sa se cunoasca, lucrand impreuna pentru proiectul lor, si incet incet lucrurile se leaga. Brittany se desparte de iubitul ei, renunta la oamenii care si-a dat seama ca o foloseau si incepe sa se schimbe intr-o alta persoana. Alex stie ca Brittany cea de la scoala nu este ea insasi, descoperind totul despre ea., desore familia ei, despre sora ei, absolut totul, iar Brittany la fel, stie ca Alex face parte dintr-un gang, face cunostinta cu familia (desi o sa va amuze partea asta), si incep sa devina din ce in ce mai apropiati. Si ca intodeauna, cand lumea iti e draga si roz, necazul trebuie sa vina pe capul tau. Iar dupa tot ce a facut Brittany si a riscat, oare iubirea lor va fi destul de puternica incat sa treaca peste toate necazurile?

 

Toata seria este superba si o recomand tuturor, este o lectura destul de usoara si tin sa mentionez ca apar foarte multe replici in limba spaniola deci inca un punct bonus! Imi place ca autoarea a creat aceasta legatuta dintr-o americana si un mexican. Imi place stilul latino in care poate sa descrie totul, imi place cum descrie partea de jos a orasului si mai ales imi place cum creeaza o legatura intre nordici si sudici.. vai.. sunt multe lucruri pe care imi plac la aceasta serie, dar cel mai mullt imi place cum construieste o poveste de dragoste unor doua persoane care provin din doua familii total diferite. O iubesc pe Simone pentru ca a scris aceasta serie minunata si vreau sa-i multumesc din toata inima mea pentru raspunsul de pe Twitter! A fost mai mult decat draguta:) 

Lasă un răspuns

