Recenzie: Damnare

Deci, in primul rand as vrea sa imi cer scuze ca nu am postat nimic ieri, de Florii, asa ca la multi ani cu intarziere tuturor celor care poarta nume de flori! 🙂

Unii îngeri sunt sortiţi căderii! Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori. Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de  tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc. Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic. Periculos de incitant şi întunecat de romantic, Damnare este un thriller fascinant şi povestea de dragoste supremă.

Parerea mea: In primul rand vreau sa spun ca mi-am luat aceasta carte acum ceva timp , dar am recitit-o de curand si emotiile pe care le-am simtit atunci, le-am simtit si acum. Povestea incepe cand Lucinda (Luce) este dusa la o scoala cu internat, dar nu va ganditi la scolile acelea de lux, era mai degraba o scoala de corectie. Cladirea este una foarte sumbra, in stil gotic, care chiar nu iti reda un sentiment foarte prietenos. Acolo fiind noua, incearca sa se adapteze, instructorii fiind foarte duri cu ei. Are dreptul de a vorbi doar cateva minute cu parintii ei pe saptamana si toata lumea este monitorizata non-stop. Prima pesoana cu care se imprieteneste este o tipa pe nume Arriane, care este foarte ca sa zic asa diferita, iar pe parcurs se imprieteneste cu cateva persoane, insa intalnirea pe care a derutat-o cel mai tare a fost cea cu Daniel, un tip inalt , chipes, blond.

.

Lucrurile intre Daniel si Luce nu vor decurge bine din prima, ba din contra, Daniel chiar nu voia sa auda de ea, iar Luce nu intelegea de ce o uraste atat de tare. Un lucru foarte ciudat este ca Luce are impresia ca l-a mai vazut pe Daniel inainte, dar el sustine ca nu a mai vazut-o pe ea nicodata. Pe parcursul cartii , apare un personaj pe nume Cam, care este atras de Luce, ceea ce il innebuneste pe Daniel, aratandu-si latura geloasa, iar cand Luce si Daniel vor fi impreuna , noi secrete vor iesi la iveala, pericolul fiind la orice colt, iar oamenii in care credeai ca poti avea incredere deplina se dovedeste ca sunt cei mai mari dusmani ai tai.

Fallen

Dragostea intre Luce si Daniel este atat de puternica incat nimeni si nimic nu i-ar putea desparti. Imi place cum autoarea a creat cartea incat sa nu para un simplu roman de iubire, ci unul foarte sinistru, in care cateodata te trec fiorii de la descrierile sumbre pe care le are, dar in acelasi timp este unul plin de pasiune. Este ca o zi ploioasa in care apare soarele dintr-o data. Asta am simtit cand am citit aceasta carte. O iubesc. Este o serie deosebita, care merita citita. Nu o sa regretati niciun minut.

This is so awww

Sa nu mai spun de coperta. A fost dragoste la prima vedere. Este o coperta absolut geniala, foarte expresiva, O ador din toata inima. <3. Damnare este o serie care va avea mereu un loc special in inima mea.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: