Recenzie: Lola si baiatul de treaba din vecini

Cu cât mai scumpă costumaţia — mai strălucitoare, mai absurdă, mai neobişnuită — cu atât mai bine. Dar chiar dacă stilul Lolei este scandalos, ea e o fiică ascultătoare şi-o prietenă cu planuri mari de viitor. Totul e aproape perfect (inclusiv iubitul ei rocker sexy), până în clipa în care spaima vieţii ei devine realitate: gemenii Bell, Calliope şi Cricket, se întorc în cartier. Când Cricket — inventator talentat — păşeşte din umbra surorii lui gemene şi revine în viaţa Lolei, ea trebuie în sfârşit să facă pace cu sentimentele-i de o viaţă pentru vecinul de alături.

Parerea mea: De mult mi-am dorit aceasta carte, asa ca acum cateva zile am gasit-o la reducere la o librarie! Povestea incepe cand Lola, o fata foarte excentrica si diferita de toti adolescentii , incepe sa ne povesteasca de viata ei. Aceasta a fost crescuta de un cuplu gay, pentru ca mama ei lua droguri si  de asemenea avea probleme cu alcoolul. Lola avea si un iubit pe nume Max, care era intr-o trupa rock si arata foarte ciudat. Bineinteles tipic unui badass avea tatuaje, se imbraca sumbru, stiti voi…, Parintii Lolei nu il placeau deloc pe Max si voiau sa o convinga pe Lola ca el nu este bun pentru ea. Sincer, pe parcursul cartii, intr-un fel mi s-a parut ca Max tineala Lola , dar nu se potriveau. Chiar deloc.

Totul incepe sa devina ciudat pentru Lola cand Familia Bell se reintoarce in oras. Acestia aveau doi copii, Cricket si Callilope. Cricket si Lola au fost foarte bun prieteni cand erau mici , dar acestia au trebuit sa plece pentru ca Callilope voia sa devina o patinatoare artistica si nu avea posibilitatea asta daca ramanea in oras, asa ca familia Bell se mutase. Acum, cand s-au reintors, Lola devine usor timida, mai ales cand Cricket incepe sa o bage in seama si sa vorbeasca cu ea. Sa nu spun ca Lola i-a placut de Cricket inainte sa se mute , dar oricum nu mai putea decat sa fie prieteni acum, avand in vedere ca ea are deja un iubit. Cricket este un baiat foarte destept , fiind intrat la facultate.

Imagine

Un lucru care  mi-a placut foarte mult este ca Anna si St. Claire apar si in aceasta carte, dar nu o data sau de doua ori , ci chiar pot sa zic ca apar foarte frecvent in ea. Lola lucreaza la un cinematograf impreuna cu Anna, unde pana la urma se angajeaza si St. Claire, iar cei doi sunt la aceiasi universitate ca Cricket, asa ca o sa aveti parte si de ei.

Pe parcursul cartii, Lola devine foarte apropiata de Cricket acestia avand dormitoarele paralele si bineinteles ca vorbesc mai mereu, cand Cricket este  acasa. Acesta sta in timpul saptamanii la universitate si se intoarce in weekend-uri acasa. Ea are un obicei de a vorbi cu luna ceea ce pare putin ciudat , dar lui Cricket nu-i pasa, ba din potriva chiar i se pare foarte dragut. Max cand afla de Cricket devine foarte gelos si cei drept il cam sperie pe Cricket, dar el nu o sa se opreasca sa o admire pe Lola, ba chiar Îi spune ca o place, dar din pacate e prea tarziu pentru el. Lola are un talent deosebit la design si isi creeaza hainele singura. De aici si stilul ei vestimentar ciudat, dar mie personal imi place originalitatea deci pentru treaba asta o admir foarte mult.

Max si Lola au o relatie foarte ciudata, el vrand sa para un dur si un neinfricat , dar cand e cu Lola parca se inmoaie, poate doar  asa putin, dar o face, spunand ca tine la ea si ca o iubeste. La inceput nu am vrut sa cred aceste cuvinte, dar intr-un fel l-am crezut…..pana la un moment dat…..

Imagine

Cartea este una buna, parintii Lolei fiind absolut geniali. Sincer, mi-a placut cum s-au desfasurat evenimentele. Adica nu sunt certurile  sau relatiile tipice americane:)). Relatia dintre Cricket si Lola creste foarte frumos,din ce in ce mai mult pe zi ce trece , dar treptat . Imi place ca autoarea are niste limite la aceste detalii si o apreciez mult pentru acest lucru.

Cartea e foarte buna. Este o lectura usoara , deosebita cu un subiect foarte dragut. Recomand Lola si baiatul de treaba din vecini din toata inima! 🙂

Reclame

2 gânduri despre “Recenzie: Lola si baiatul de treaba din vecini